Smart fair w Hongkongu dobre dla polskich MŚP

Czy inteligentne targi w Hongkongu to kierunek spotkań biznesowych i handlowych, który będzie się dynamicznie rozwijał w następnym roku i w kolejnych latach?

Publikacja: 17.11.2021 12:12

Pawilon Polski na tegorocznych (2021 r.) targach HKTDC International Food Expo w Hongkongu.

Pawilon Polski na tegorocznych (2021 r.) targach HKTDC International Food Expo w Hongkongu.

Foto: HKTDC

Pierwszy rok pandemii SARS-Cov-2 wywołał reakcję szokową w globalnym biznesie oraz w handlu. Do dziś wiele branż nie może się wygrzebać z zastoju, a wychodzenie z niego jest jednocześnie wchodzeniem w nowe realia kosztowe, spedycyjne i kontaktów biznesowych.

Hongkong, który jest globalnym hubem biznesu i handlu szybko postawił na hybrydowość targów smart fair, czyli inteligentnych targów ze szczególnym ukierunkowaniem i wsparciem dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Z tego rozwiązania zaczęły korzystać polskie firmy.

Pozostało 94% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Chiny
RODO w Chinach - polska firma będzie musiała uzyskać zgodę Chińczyka
Rolnictwo
Biura KOWR wesprą za granicą polskie firmy rolno-spożywcze. Rusza ich pilotaż
Chiny
Podpatrujmy chiński e-handel. Tam powstają światowe wzorce
Wsparcie Ekspansji
KUKE uruchomiła nowy program wsparcia polskich eksporterów
Materiał Promocyjny
CERT Orange Polska: internauci korzystają z naszej wiedzy
Wsparcie Ekspansji
PAIH i IGE będą współdziałać na rzecz eksportu poprzez e-handel
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?