Marketing & sprzedaż

E-sklep? Jak wybrać biznesowy model działania w sieci?

Jednym z najczęstszych błędów, jaki popełniają przedsiębiorcy decydujący się na rozpoczęcie działalności handlowej w ...

E-commerce bardzo zyskał na pandemii.

E-commerce to kierunek dla biznesu. Wymusza go pandemia

Pandemia koronawirusa sprawiła, że niemal wszystkie sektory gospodarki nieoczekiwanie znalazły się w trudnej sytuacji. ...

FOPNL – info o wartościach odżywczych na froncie opakowań

Prawdopodobnie już w 2021 r. producenci żywności będą zobowiązani do umieszczania z przodu opakowania ...

Polski rynek handlu detalicznego. Jak teraz wygląda?

Polski rynek handlu detalicznego jest specyficzny. Jest bardzo rozdrobniony, ale też szybko się rozwija. ...

Prawie dwie trzecie e-kupujących nie potrzebuje sklepów offline

Na zakupy internetowe decydujemy się coraz częściej, a wszystko przez pandemię i będącą jej ...

Bez flagi ani rusz, czyli jak znakować mięso

Z końcem września 2020 r. wejdą w życie przepisy, które na 110 tys. polskich ...

Sprzedaż i konkurencyjność – największe wyzwania tradycyjnych małych sklepów

Rozwój technologii i nowoczesnych metod sprzedaży pozwala małym, niezależnym sklepom detalicznym skuteczniej konkurować z ...

Jak firmy mają zdobywać klientów w czasie pandemii?

Przedsiębiorcy dostosowując się do „nowych” warunków, często „na nowo” zaczynają budować relacje z klientami ...

Konkurencja w sferze handlu w nowej rzeczywistości

Realizacja podstawowych funkcji handlu, względy bezpieczeństwa zdrowotnego i walka o przetrwanie firm i miejsc ...

Sztuka zarządzania wartością produktu eksportowego

Wiele polskich firm swoim produktem lub usługą na rynku krajowym, jak i rynkach zagranicznych, ...

  • 1
  • 2