TikTok – które branże małego biznesu się reklamują?

TikTok to dobre miejsce dla reklamy wyrobów małych firm.
Coraz więcej małych firm reklamuje się na TikTok. Źródło: tashatuvango - stock.adobe.com

Najpopularniejsza jest branża kosmetyczna, z łączną liczbą 61 792 300 polubień w analizowanych filmach. Zaraz za nią branża mody.

Prawie połowa światowej populacji korzysta z platform mediów społecznościowych. Dlatego stare i nowe firmy otrzymały tanią alternatywę do reklamowania się i interakcji z klientami. Od premiery w 2016 roku TikTok zyskał na popularności i ma obecnie ponad 689 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.

TikTok – mały biznes chce się reklamować

Hashtag „#smallbusiness” ma obecnie 25 miliardów wyświetleń w TikTok. Doprowadziło to do tego, że właściciele małych firm chcą wykorzystać platformę, aby promować swoje marki, aby wykorzystać okazję do dotarcia do nowych odbiorców.

CZYTAJ TEŻ: Kosmetyki mile widziane w bogatych krajach arabskich

Eksperci finansowi z money.co.uk zbadali, który sektor biznesowy radzi sobie obecnie najlepiej w TikTok. Zespół przejrzał najlepsze filmy pod hasłem #smallbusiness, odnotowując liczbę polubień i branżę, do której należy firma. Pozwoliło im to uszeregować sektory biznesowe pod względem popularności od najwyższej do najniższej.

Kosmetyki nr 1 na TokTok

Branża kosmetyczna jest najpopularniejszą branżą #smallbusiness na TikTok z łączną liczbą 61 792 300 polubień w analizowanych filmach. Od kosmetyków, takich jak domowy błyszczyk do ust, po klipsy do opakowań ASMR, branża z pewnością cieszy się największą popularnością. Branża modowa zajmuje drugie miejsce pod względem popularności z 50 424 500 polubieniami. Odzież miejska, koszulki z nadrukowanym logo i odzież sportowa były szeroko prezentowane w najpopularniejszych filmach przez małe firmy. Na trzecim miejscu jest branża jubilerska z 49 893 000 polubień. Najpopularniejsze filmy prezentowały naszyjniki, pierścionki i kolczyki. Branża artystyczna zajmuje czwarte miejsce na liście najpopularniejszych małych firm na TikTok. Obrazy, płótna i filmy z projektami graficznymi otrzymały łącznie 43 543 000 polubień. Pierwszą piątkę zamyka branża dekoracji wnętrz i akcesoriów z łączną liczbą 27 103 700 polubień.

CZYTAJ TEŻ: Modowe influencerki też chcą eksportować

Kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły: wyposażenie wnętrza domu i akcesoria, żywność, akcesoria do smartfonów, preparaty do czyszczenia i konserwacja, zabawki i produkty do pielęgnacji jamy ustnej. Co ciekawe, produkty eko friendly miały poniżej miliona polubień, zajmując dopiero 22 miejsce.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Pora na Pola to internetowy targ produktów naturalnych.

Pora na Pola – nowatorski biznes wsparty w crowdfundingu

Internetowy targ naturalnego jedzenia zakończył właśnie emisję na platformie Crowdway. Firma Pora na Pola, ...

Wirtualne kasy fiskalne – są niejasności

Należy dopracować regulacje wdrażające software’owe kasy fiskalne tak potrzebne mikro i małym przedsiębiorcom. Wbrew ...

Małgorzata Oleszczuk, prezes PARP.

Na przedsiębiorców wciąż czeka w PARP ok. 1,2 mld zł

PARP po 2020 r. będzie kontynuowała wsparcie MŚP w obszarach, które już tradycyjnie kojarzą ...

Pozwólmy Windows 7 odejść na zasłużoną emeryturę

Poczciwy Windows 7 skończył w 2019 r. 10 lat. Dekada w nowych technologiach, to ...

Sukcesja to temat nie tylko dla firm

Polski biznes dopiero zaczyna stawiać czoła wyzwaniom związanymi ze zmianą pokoleniową. Dotyczy to nie ...

UpSteam to ekologiczna myjnia. Jej pracownicy często poruszają się rowerami.

Mycie auta po estońsku – oszczędność czasu i wody

Estoński start-up UpSteam, który powstał w 2017 r. w Tallinie chce teraz zawojować Polskę. ...