UMC Poland to przykład firmy, która z sukcesem działa na bardzo trudnym i konkurencyjnym rynku elektroniki użytkowej. Jakie są wasze główne obszary działania?
Nasze główne obszary działania to produkcja i sprzedaż telewizorów Sharp, Blaupunkt oraz marek własnych na potrzeby dużych sieci handlowych. Zajmujemy się również dystrybucją małych artykułów gospodarstwa domowego, sprzętu audio, a także obsługą posprzedażową wspomnianych produktów. Dzięki wykwalifikowanej kadrze pracowników z powodzeniem prowadzimy unikalną na skalę Europy działalność związaną z naprawami i serwisem telewizorów oraz naprawami paneli LCD i m.in. ten obszar działalności wyróżnia nas na tle konkurencji.
Firma z powodzeniem prowadzi także działalność eksportową…
Eksport to 90 proc. naszego biznesu. Dzięki nowo wybudowanemu centrum logistycznemu o powierzchni 20 tys. m kw. prowadzimy skuteczną działalność eksportową do każdego zakątka Europy, a naszymi głównymi rynkami są Wielka Brytania oraz Niemcy. Efektywną i skuteczną dystrybucję wspiera rozwinięta struktura przedstawicieli handlowych, kontrakty z kilkunastoma firmami transportowymi oraz wysoka elastyczność biznesowa, która odpowiada na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Nasze działania są skoncentrowane na utrzymaniu wysokiej satysfakcji partnerów biznesowych poprzez terminową realizację zleceń oraz indywidualne podejście na każdym etapie zamówienia.
W ostatnim czasie do tradycyjnych wyzwań rynkowych, związanych z koniecznością nieustannego rozwijania i udoskonalania produktów, doszedł jeszcze jeden nieoczekiwany czynnik, czyli pandemia. Jaki ma ona wpływ na działalność UMC Poland?