Polski Fundusz Rozwoju (PFR) opublikował na swej stronie komunikat informujący, że termin dostarczenia do banków dokumentów potwierdzających umocowanie osób składających wnioski w ramach programu rządowego ,,Tarcza Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Małych i Średnich Firm” przedłużono do 31 stycznia 2021 r.
CZYTAJ TEŻ: E-winiety w Czechach na autostradach od początku 2021 r.
Bank nie jest zobowiązany do natychmiastowej weryfikacji poprawności dokumentów przekazywanych przez przedsiębiorców. Będzie ona dokonywana w I kwartale 2021 r.
Jakie dokumenty należy złożyć do banku?
Dokumenty należy dostarczyć do banku, za pośrednictwem którego zawarto umowę subwencji finansowej.
Jeśli reprezentacja w firmie jest jednoosobowa lub wniosek składał osobiście właściciel należy złożyć:
- pełny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG), aktualne na dzień dostarczenia lub z dnia poprzedniego.