Targi Gitex 2019 w Dubaju czekają na polskie firmy

Rodzimi przedsiębiorcy z branży ICT mogą skorzystać z promocji na stoisku zorganizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości zarówno podczas tegorocznej, jak i przyszłorocznej, edycji targów Gitex w Dubaju.

Celem organizacji stoiska na targach Gitex Technology Week kierowanych do branży technologicznej, które w br. odbędą się 6-10 października w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, jest promocja polskiej branży ICT wśród zagranicznych odbiorców. Oferta stoiska skierowana jest do przedsiębiorców, którzy w targach Gitex biorą udział jako zwiedzający lub wystawcy, jak również do tych, które nie wybierają się na targi osobiście, ale są zainteresowani promocją ich oferty w trakcie tego wydarzenia gromadzącego m.in. liderów technologii, przedsiębiorców i start-upy z całego świata. – Targi Gitex to niepowtarzalna okazja do nawiązania kontaktów biznesowych z partnerami z Bliskiego Wschodu i Afryki jak również, z uwagi na doskonałe połączenia lotnicze z Dubajem, z Ameryki Północnej i Azji. Targi co roku odwiedza ok. 150 tys. gości, a swoje usługi i produkty prezentuje prawie 4 tys. wystawców, w tym wiele start-upów. Organizatorzy wydarzenia bardzo duży nacisk kładą na innowacje, w związku z czym targi są doskonałym miejscem do obejrzenia premier wielu nowych produktów i usług, w szczególności w zakresie przemysłu 4.0, technologii blockchain, sztucznej inteligencji, czy VR/AR, ale także wielu innych – mówi Sławomir Biedermann z Departamentu Wsparcia Przedsiębiorczości w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).

– Polskie firmy które pierwszy raz wybierają się na targi do Dubaju muszą być przede wszystkim gotowe na nawiązanie wielu nowych kontaktów biznesowych, często z zupełnie zaskakujących krajów, ale jednocześnie muszą mieć na uwadze,  że nie każdy z tych kontaktów automatycznie przełoży się na nowe kontrakty i zamówienia dla ich firmy. Najważniejsze, aby się nie zniechęcać i wytrwale budować swoją bazę kontaktów i pozycję firmy na nowych rynkach – dodaje przedstawiciel PARP.

Przedsiębiorcom zainteresowanym promocją ich oferty na polskim stoisku informacyjno-promocyjnym Agencja umożliwia: 1 – skorzystanie ze stoiska w celu organizacji spotkań i prezentacji dla potencjalnych partnerów biznesowych, 2 – prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (ulotki, foldery itp.), 3 – wyświetlanie materiałów audio-wizualnych z ofertą firmy na ekranach (filmy promocyjne, prezentacje itp.). Koszty transportu i zakwaterowania podczas wydarzenia, jak również bilety wejściowe na targi Gitex przedsiębiorcy muszą pokryć we własnym zakresie. Firmy mogą do PARP wysyłać materiały promocyjne do 23 sierpnia br. Agencja przetransportuje je następnie do Dubaju. Natomiast przedsiębiorcy, którzy chcą osobiście skorzystać ze stoiska mogą się zgłaszać do PARP o ponad miesiąc dłużej, bo do końca września br.

Polskie stoisko informacyjno-promocyjne podczas Gitex 2019 jest organizowane w ramach realizowanego przez PARP branżowego programu promocji branży IT/ICT na lata 2016-2019, w ramach poddziałania 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Jest to jednocześnie element szerokiego programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi naszego kraju w wystawie światowej EXPO 2020 w Dubaju. Program towarzyszący udziałowi Polski w EXPO 2020 będzie realizowany w latach 2019-2021, zarówno przed wystawą światową, która po raz pierwszy odbędzie się w kraju arabskim, w jej trakcie, jak i po zakończeniu EXPO 2020. Obejmuje on 9 komponentów. Jednym z nich jest organizacja stoisk narodowych na 19 targach branżowych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w tym na targach Gitex w br. i w roku 2020. Więcej o Gitex Technology Week 2019 na: www.gitex.com

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Znajomość angielskiego staje się niezbędna w pracy

Pracodawcy coraz częściej oczekują od kandydatów sprawnego posługiwania się językiem obcym. Brak tej umiejętności ...

Usługi w Polsce mocno drożeją. Które najbardziej?

Rosną nasze dochody, stać nas na więcej, więc firmy mogą śmielej przerzucać koszty w ...

Trzeba zawiadomić o lokalnej dokumentacji cen transferowych

Oświadczenie o sporządzeniu lokalnej dokumentacji cen transferowych składa się tylko elektronicznie, za pośrednictwem ePUAP. ...

W poszukiwaniu najniższych podatków

Całkowity koszt płac pracodawców w naszym regionie jest bliski 160 proc. średniej płacy netto ...

Działalność nierejestrowana a składki ZUS – ciągle są niejasności

Rzecznik MŚP dopytuje, jak interpretować przepisy, z których korzystają obecnie dziesiątki tysięcy startujących firm. ...