Chiny

China International Import Expo 2020 - polski pawilon kosmetyczny.

China International Import Expo 2020 – co ugrały polskie firmy

W Chinach odbyły się największe targi importowe. Zorganizowano je tradycyjnie, na żywo. Polskie firmy ...

Wyłączność dystrybucyjna w Chinach – czy to się opłaca

Przyznanie chińskiemu dystrybutorowi przez polskiego producenta wyłączności na Chiny jest bardzo często warunkiem koniecznym ...

Sprzedaż w Azji po nowemu – od kosmetyków do synbiotyków

Wskutek epidemii SARS-Cov-2 sprzedaż internetowa w Azji stała się głównym kanałem transakcyjnym, a dzięki ...

Trzy główne strategie rozwoju sprzedaży w Chinach

Pytanie o optymalną strategię sprzedaży do Chin pojawia się bardzo często w rozmowach z ...

Chiny i Daleki Wschód – jak pandemia zmieni handel w tym rejonie świata

Najbliższe dwa spotkania Programu Handlu Zagranicznego będą poświęcone rynkowi chińskiemu, choć nie zabraknie też ...

Wielkie targi w Chinach przenoszą się do sieci

Tegoroczna edycja największych targów konsumenckich dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej w Chinach odbędzie się w ...

Koronawirus: Chińska tarcza antykryzysowa

Chińska tarcza antykryzysowa opiera się na prostym założeniu, że największy ciężar na swoje barki ...

Jaki jest chiński klient?

Zmniejszenie zagrożenie epidemią w Chinach przywraca szanse eksportowe dla polskich firm, w tym eksporterów ...

Koronawirus. Jaki będzie przemysł po pandemii

Zamrożenie przemysłu i czekanie na zakończenie walki z epidemią nie jest dobrą drogą na ...

Jak może wyglądać gospodarka po pandemii

Katastrofa gospodarcza może być bardziej przerażająca niż skutki samej pandemii. Konieczne były regulacje, które ...