Zabezpieczyliśmy wszystkie kluczowe aktywności

Wpływ pandemii widać we wszystkich obszarach naszej działalności. Jednak szybkie działania przełożyły się pozytywnie na sytuację w firmie – mówi Witalis Korecki, general manager UMC Poland.

Publikacja: 30.08.2020 10:05

Zabezpieczyliśmy wszystkie kluczowe aktywności

Foto: Witalis Korecki, general manager w UMC Poland.

UMC Poland to przykład firmy, która z sukcesem działa na bardzo trudnym i konkurencyjnym rynku elektroniki użytkowej. Jakie są wasze główne obszary działania?

Nasze główne obszary działania to produkcja i sprzedaż telewizorów Sharp, Blaupunkt oraz marek własnych na potrzeby dużych sieci handlowych. Zajmujemy się również dystrybucją małych artykułów gospodarstwa domowego, sprzętu audio, a także obsługą posprzedażową wspomnianych produktów. Dzięki wykwalifikowanej kadrze pracowników z powodzeniem prowadzimy unikalną na skalę Europy działalność związaną z naprawami i serwisem telewizorów oraz naprawami paneli LCD i m.in. ten obszar działalności wyróżnia nas na tle konkurencji.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Moja Firma
Glov – polska marka, która zawojowała świat
Moja Firma
Gastronomia  – jak kreplachy uratowały rodzinną restaurację
Moja Firma
Pomagają innowacje i uniezależnienie od Chin
Moja Firma
Koronawirus. Pomyłka czy pułapka dotycząca pożyczek dla firm
Moja Firma
Na polski rynek wejść jest łatwo, ale osiągnąć dużą skalę już nie