Glov – polska marka, która zawojowała świat

Rękawice do demakijażu sprzedajemy do ponad 70 krajów dbając o środowisko naturalne, a teraz zamknęłyśmy obieg naszego produktu – mówią Monika Żochowska i Ewa Dudzic, współwłaścicielki spółki Phenicoptere sprzedającej pod marką Glov.

Gastronomia  – jak kreplachy uratowały rodzinną restaurację

Różne są sposoby na ratowanie biznesu w czasach pandemii. Co mogło bardziej pomóc firmie gastronomicznej niż jej sztandarowa potrawa – pierogi?

Pomagają innowacje i uniezależnienie od Chin

Jeśli koniec roku nie zakończy się katastrofą gospodarczą przez drugą falę pandemii to osiągniemy wzrost obrotów o 20-30 proc. – mówi Damian Piwowar, dyrektor zarządzający firmy Merserwis działającej na rynku aparatury kontrolno-pomiarowej.

Zabezpieczyliśmy wszystkie kluczowe aktywności

Wpływ pandemii widać we wszystkich obszarach naszej działalności. Jednak szybkie działania przełożyły się pozytywnie na sytuację w firmie – mówi Witalis Korecki, general manager UMC Poland.

Koronawirus. Pomyłka czy pułapka dotycząca pożyczek dla firm

Czytelnik naszego portalu wskazuje na lukę w tarczy antykryzysowej, która uniemożliwia części małych firm sięgnięcie po pożyczkę obrotową.

Na polski rynek wejść jest łatwo, ale osiągnąć dużą skalę już nie

Na naszych ubraniach jest metka „Made in Poland”. My się tego nie boimy. Dzisiaj przy dużej transparentności w Internecie trudno chować się za innym krajem. Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy polską firmą – mówi Tomasz Ciąpała, prezes zarządu spółki Lancerto.