Glov – polska marka, która zawojowała świat
Rękawice do demakijażu sprzedajemy do ponad 70 krajów dbając o środowisko naturalne, a teraz zamknęłyśmy obieg naszego produktu – mówią Monika Żochowska i Ewa Dudzic, współwłaścicielki spółki Phenicoptere sprzedającej pod marką Glov.
Pomagają innowacje i uniezależnienie od Chin
Jeśli koniec roku nie zakończy się katastrofą gospodarczą przez drugą falę pandemii to osiągniemy wzrost obrotów o 20-30 proc. – mówi Damian Piwowar, dyrektor zarządzający firmy Merserwis działającej na rynku aparatury kontrolno-pomiarowej.
Zabezpieczyliśmy wszystkie kluczowe aktywności
Wpływ pandemii widać we wszystkich obszarach naszej działalności. Jednak szybkie działania przełożyły się pozytywnie na sytuację w firmie – mówi Witalis Korecki, general manager UMC Poland.
Na polski rynek wejść jest łatwo, ale osiągnąć dużą skalę już nie
Na naszych ubraniach jest metka „Made in Poland”. My się tego nie boimy. Dzisiaj przy dużej transparentności w Internecie trudno chować się za innym krajem. Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy polską firmą – mówi Tomasz Ciąpała, prezes zarządu spółki Lancerto.