Google wprowadza dwa nowe narzędzia dla polskich MŚP

Polscy przedsiębiorcy mogą już korzystać z „Grow My Store” i z „Nawigatora wyszukiwań lokalnych”. Pierwsze narzędzie pomaga ocenić i poprawić stronę www, a drugie dostarcza wskazówki, które pomogą firmie wyróżnić się w wyszukiwarce i Mapach Google.

TikTok – które branże małego biznesu się reklamują?

Najpopularniejsza jest branża kosmetyczna, z łączną liczbą 61 792 300 polubień w analizowanych filmach. Zaraz za nią branża mody.

E-commerce – to nie koniec ekspansji. Trwa boom e-sklepów

Klienci przyzwyczaili się do zakupów online, a przedsiębiorcy startują z kolejnymi projektami. Tylko od marca do końca ubiegłego roku zadebiutowało ok. 11 tys. nowych sklepów online. Do tego 72 proc. polskich internautów to aktywni e-klienci.

Amazon w Polsce – co to oznacza dla małych i średnich firm?

Imperium Jeffa Bezosa już oficjalnie wchodzi na nadwiślański rynek, a sprzedawcy mogą rejestrować swe konta. Jak tak duży gracz jak Amazon wpłynie w polskich realiach na małych i średnich przedsiębiorców?

E-sklep? Jak wybrać biznesowy model działania w sieci?

Jednym z najczęstszych błędów, jaki popełniają przedsiębiorcy decydujący się na rozpoczęcie działalności handlowej w internecie jest nadmierna koncentracja na budowie e-sklepu.

E-commerce to kierunek dla biznesu. Wymusza go pandemia

Pandemia koronawirusa sprawiła, że niemal wszystkie sektory gospodarki nieoczekiwanie znalazły się w trudnej sytuacji. Wprowadzone ograniczenia w przemieszczaniu, handlu i funkcjonowaniu usług spowodowały poważny spadek aktywności gospodarczej. Ratunkiem stał się e-commerce.

FOPNL – info o wartościach odżywczych na froncie opakowań

Prawdopodobnie już w 2021 r. producenci żywności będą zobowiązani do umieszczania z przodu opakowania informacji o wartościach odżywczych. Eksperci uważają, że taka ekspozycja wpłynie na zmianę zachowań konsumenckich, a producenci zostaną zmuszeni do reformulacji swoich produktów.

Jak firmy mają zdobywać klientów w czasie pandemii?

Przedsiębiorcy dostosowując się do „nowych” warunków, często „na nowo” zaczynają budować relacje z klientami i oferować im „nową” wartość.

Konkurencja w sferze handlu w nowej rzeczywistości

Realizacja podstawowych funkcji handlu, względy bezpieczeństwa zdrowotnego i walka o przetrwanie firm i miejsc pracy zweryfikowały już dotychczasowe cele i narzędzia stosowane dla osiągania przewagi konkurencyjnej.

Sztuka zarządzania wartością produktu eksportowego

Wiele polskich firm swoim produktem lub usługą na rynku krajowym, jak i rynkach zagranicznych, zarządza głównie poprzez cenę. Tymczasem nie ona jest najważniejsza. Pomijany jest jej najważniejszy składnik.