E-commerce to kierunek dla biznesu. Wymusza go pandemia

Pandemia koronawirusa sprawiła, że niemal wszystkie sektory gospodarki nieoczekiwanie znalazły się w trudnej sytuacji. Wprowadzone ograniczenia w przemieszczaniu, handlu i funkcjonowaniu usług spowodowały poważny spadek aktywności gospodarczej. Ratunkiem stał się e-commerce.

Publikacja: 08.11.2020 11:18

E-commerce to kierunek dla biznesu. Wymusza go pandemia

Foto: E-commerce zawdzięcza pandemii koronawirusa wielki wzrost. Źródło: Adobe Stock

Zamknięcie w domach, lęk o zdrowie i niepewność dotycząca miejsca pracy zmieniły priorytety Polaków, ale ich potrzeby nie zniknęły. Dlatego przedsiębiorcy musieli zmierzyć się z nowymi wyzwaniami – dostosowania modelu biznesowego do nowej sytuacji na rynku. Rozwiązaniem stał się internet, gdzie klienci przenieśli swoją aktywność. Pojawił się nowy kanał i sposób zaspokajania ich potrzeb – od codziennych zakupów, przez aktywność fizyczną, aż po rozrywkę.

Od realu do e-commerce

Pozostało 85% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Marketing & Sprzedaż
Sprawna komunikacja najlepszą inwestycją MŚP w nadchodzących miesiącach?
Marketing & Sprzedaż
E-sklepom przez smartfony umykają gigantyczne przychody
Marketing & Sprzedaż
Małe firmy idą w online. I to trzy razy szybciej niż przed pandemią
Marketing & Sprzedaż
Google wprowadza dwa nowe narzędzia dla polskich MŚP
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Marketing & Sprzedaż
TikTok – które branże małego biznesu się reklamują?