Tatuaż i sztuczna inteligencja? To polski startup INKsearch

INKsearch to rodzimy startup, który chce zrewolucjonizować światowy rynek tatuażu. Firma jest już obecna w trzydziestu krajach. I ma inwestorów.

Publikacja: 31.07.2021 10:04

Tatuaż i sztuczna inteligencja? To polski startup INKsearch

Foto: INKsearch to system rezerwacji dla studiów tatuażu i platforma bookingowa łącząca artystów, salony tatuażu i klientów z całego świata. Źródło: Adobe Stock

Potencjał INKsearch ponownie doceniły fundusze KnowledgeHub i Czysta3.VS inwestując w polski startup 2,1 mln zł. Założyciele platformy INKsearch zamierzają przeznaczyć te pieniądze na ekspansję na rynki zachodnie oraz inwestycję w sztuczną inteligencję.

– Chcemy, aby zagraniczni artyści poznali możliwości, jakie oferuje INKsearch.co. Digitalizujemy branżę, która obecnie nie ma dedykowanego software’u dla siebie. Jest to ogromny potencjał do zagospodarowania, który chcemy wypełnić – mówi Mat Łagowski, prezes i współzałożyciel INKsearch.co.

Pozostało 83% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Start-Up
Salesbook pozyskał inwestora. Teraz szykuje ekspansję
Start-Up
Ile zarabia się w polskich startupach?
Start-Up
1 mln zł na konopie. Startup szuka alternatywy dla białka zwierzęcego
Start-Up
StethoMe - polski startup wśród najlepszych na całym globie
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Start-Up
Noctiluca, czyli jak polski startup podbija świat