Potencjał INKsearch ponownie doceniły fundusze KnowledgeHub i Czysta3.VS inwestując w polski startup 2,1 mln zł. Założyciele platformy INKsearch zamierzają przeznaczyć te pieniądze na ekspansję na rynki zachodnie oraz inwestycję w sztuczną inteligencję.
– Chcemy, aby zagraniczni artyści poznali możliwości, jakie oferuje INKsearch.co. Digitalizujemy branżę, która obecnie nie ma dedykowanego software’u dla siebie. Jest to ogromny potencjał do zagospodarowania, który chcemy wypełnić – mówi Mat Łagowski, prezes i współzałożyciel INKsearch.co.
INKsearch – co to jest?
INKsearch to system rezerwacji dla studiów tatuażu i platforma bookingowa łącząca artystów, salony tatuażu i klientów z całego świata. Przez ostatnie dwa lata polski startup mocno zmienił branżę. W 2020 roku z platformy skorzystało pół miliona użytkowników, a w pierwszej połowie 2021 r. ich liczba wzrosła o 300 tys. Do końca br. współzałożyciele firmy chcą pozyskać do 1,2 mln nowych użytkowników.
CZYTAJ TEŻ: Polski start-up konkuruje ze Škodą na elektryki w Pradze
Spółka założona w 2018 roku jest wyceniana na 10 mln zł. Inwestycja funduszy KnowledgeHub i Czysta3.VS pozwoli rozszerzyć działalność firmy o kolejne rynki i wprowadzić zaawansowane technologie: sztuczną inteligencję (AI – ang. artificial intelligence) oraz dedykowany do zarządzania studiem tatuażu system CRM.
Rewolucja w świecie tatuaży?
Platforma INKsearch rozwija się zyskując miano największej polskiej witryny o charakterze marketplace, odpowiadając na potrzeby klientów, artystów oraz właścicieli salonów tatuażu. Założyciele INKsearch jako pierwsi w Europie wprowadzili wirtualną konsultację online w tej branży. Obecnie trwają intensywne prace nad wdrożeniem systemu CRM dedykowanego studiom tatuażu, który ułatwi ich właścicielom i menadżerom zarządzanie tymi lokalami.