Jak twierdzą założyciele Salesbooka, otrzymany kapitał pozwoli przyspieszyć skalowanie biznesu na rynkach zagranicznych.
- Zostanie wykorzystany na realizację strategii ekspansji oraz dalszy rozwój produktu. Już teraz jesteśmy obecni w: Polsce, Niemczech i Singapurze. W 2022 roku skupimy się na wprowadzeniu Salesbooka na rynki Stanów Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii, które postrzegamy jako priorytetowe - podkreśla Jacek Maciak, prezes Salesbooka.
Stworzona przez startup platforma (oferowana jest w modelu SaaS) wspomaga i automatyzuje pracę przedstawicieli handlowych. Jak przekonują w spółce, zwiększa ich efektywność o ponad 50 proc. Oprócz elementów strukturyzujących proces sprzedaży poprzez prezentację firmy, analizę potrzeb, kalkulator oferty i możliwość podpisania umowy (również online), zawiera ona funkcjonalność CRM oraz rozbudowany system raportowania. Narzędzie to pozwala na analizę pracy handlowców i to w czasie rzeczywistym. Obecnie aplikacja oferuje dedykowane rozwiązania dla sektorów fotowoltaiki, energetyki, a także branży ubezpieczeniowej, telekomunikacji i motoryzacji.
Czytaj więcej
Bredpaki to chrupiące opakowania i przekąski, które zastępują jednorazowe opakowania z plastiku, styropianu, czy inne, nie do końca ekologiczne, alternatywy. Bredpaki są kompostowalne.
Dzięki wsparciu Level2 Ventures startup planuje rozwinąć rozwiązania dla branż HR i produkcyjnej, sektora ochrony zdrowia oraz IT.
- Zdecydowaliśmy się zainwestować w Salesbooka, ponieważ to pierwsze znane nam narzędzie, które wprowadza do klasycznej sprzedaży automatyzację i analitykę kojarzoną do tej pory z rynkiem e-commerce - mówi Piotr Pawłowski, partner w Level2 Ventures.
Startup w ub. r. zanotował dwukrotny wzrost sprzedaży. Obecnie z aplikacji korzysta ponad 50 tys. sprzedawców i menedżerów z całego świata, w tym firmy takie jak: Energa, Orange, Edison, OVB czy Mercedes-Benz.