Jak twierdzą założyciele Salesbooka, otrzymany kapitał pozwoli przyspieszyć skalowanie biznesu na rynkach zagranicznych.
- Zostanie wykorzystany na realizację strategii ekspansji oraz dalszy rozwój produktu. Już teraz jesteśmy obecni w: Polsce, Niemczech i Singapurze. W 2022 roku skupimy się na wprowadzeniu Salesbooka na rynki Stanów Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii, które postrzegamy jako priorytetowe - podkreśla Jacek Maciak, prezes Salesbooka.
Stworzona przez startup platforma (oferowana jest w modelu SaaS) wspomaga i automatyzuje pracę przedstawicieli handlowych. Jak przekonują w spółce, zwiększa ich efektywność o ponad 50 proc. Oprócz elementów strukturyzujących proces sprzedaży poprzez prezentację firmy, analizę potrzeb, kalkulator oferty i możliwość podpisania umowy (również online), zawiera ona funkcjonalność CRM oraz rozbudowany system raportowania. Narzędzie to pozwala na analizę pracy handlowców i to w czasie rzeczywistym. Obecnie aplikacja oferuje dedykowane rozwiązania dla sektorów fotowoltaiki, energetyki, a także branży ubezpieczeniowej, telekomunikacji i motoryzacji.
Czytaj więcej
Bredpaki to chrupiące opakowania i przekąski, które zastępują jednorazowe opakowania z plastiku, styropianu, czy inne, nie do końca ekologiczne, alternatywy. Bredpaki są kompostowalne.