Konto firmowe założymy podczas połączenia wideo

Nest Bank udostępnił możliwość założenia konta firmowego przez rozmowę wideo z konsultantem. W ten sposób konto mogą założyć osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.

Publikacja: 03.07.2020 13:15

Konto firmowe założymy podczas połączenia wideo

Foto: Podczas video weryfikacji przez bank zalecane jest połączenie z miejsca zamieszkania. Źródło: Adobe Stock

Zdalne metody zakładania konta cieszą się popularnością wśród klientów Nest Banku. W czerwcu br. aż 22 proc. nowych klientów indywidualnych składających wniosek o Nest Konto, w dni powszednie, skorzystało z wideo rozmowy z konsultantem. Weryfikacja przez video jest bowiem dostępna dla jednoosobowych firm i dla klientów indywidualnych. Proces sprawdzenia tożsamości w trakcie wideo rozmowy wygląda tak samo dla obu grup i trwa zaledwie kilka minut.

CZYTAJ TAKŻE: Praca zdalna to także wyzwanie dla cyberbezpieczeństwa

Przed przystąpieniem do zakładania konta przez wideo należy przygotować dowód osobisty oraz telefon i upewnić się, że kamera i dźwięk w komputerze są włączone i działają poprawnie.

Dzieci nie przeszkodzą

Rozmowa wideo dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Można ją przeprowadzić za pomocą  przeglądarek internetowych: Google Chrome (od wersji 23), Mozilla Firefox (od wersji 32), Safari (od wersji 6) oraz Edge.

CZYTAJ TAKŻE: Koronawirus a biznes, pytania i odpowiedzi: dla kogo praca zdalna

W trakcie rozmowy wideo klient zakładający konto musi przebywać sam w dobrze oświetlonym pomieszczeniu, bez innych osób (nie dotyczy to dzieci, które wymagają opieki osoby dorosłej). Zalecane jest połączenie z miejsca zamieszkania. Nie można przeprowadzać rozmowy z miejsca publicznego typu park, kawiarnia, galeria.

Zdalne metody zakładania konta cieszą się popularnością wśród klientów Nest Banku. W czerwcu br. aż 22 proc. nowych klientów indywidualnych składających wniosek o Nest Konto, w dni powszednie, skorzystało z wideo rozmowy z konsultantem. Weryfikacja przez video jest bowiem dostępna dla jednoosobowych firm i dla klientów indywidualnych. Proces sprawdzenia tożsamości w trakcie wideo rozmowy wygląda tak samo dla obu grup i trwa zaledwie kilka minut.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Banki
Prezes ZBP: Przedłużanie wakacji kredytowych byłoby skrajną nieodpowiedzialnością
Materiał Promocyjny
Jak wykorzystać potencjał elektromobilności
Banki
Hipoteki nie dla nowych klientów banków
Banki
Skarbówka prześwietli ci konto, czyli Polski Ład w praktyce
Banki
4,2 mld zł dla sektora MŚP. To efekt współpracy Grupy EBI i Banku Millennium
Banki
Czy chiński CIPS zastąpi Rosji SWIFT po odłączeniu SWIFT-u Rosji przez UE i USA?