Minęła już połowa trwania Expo w Dubaju. Jak ogólnie ocenia pan te trzy miesiące z punktu widzenia obecności Polski na Wystawie Światowej?
Za nami trzy bardzo intensywne miesiące obecności Polski na Expo 2020 Dubai i cieszy nas tak duża frekwencja, potwierdzająca, że Pawilon Polski należy do jednych z najchętniej odwiedzanych. Pawilon Polski, imponujący pod wieloma względami, wzbudza duże zainteresowanie gości i mediów z całego świata. To bardzo istotne ze względu na wielowymiarową promocję Polski na świecie. W ciągu trzech miesięcy zorganizowaliśmy szereg wydarzeń biznesowych i kulturalnych. Mam nadzieję , że kolejne miesiące przyniosą wiele korzyści biznesowych i gospodarczych, a wszystkim, którzy odwiedzą nasz pawilon dostarczą niezapomnianych wrażeń. Cieszymy się, że Pawilon Polski ma szansę być prawdziwym miejscem promocji dla polskich firm – zarówno tych, które prezentowane są w ramach ekspozycji multimedialnej, ale również tych, które uczestniczą w innych, licznych inicjatywach programu gospodarczego.
Ile osób odwiedziło Pawilon Polski poczynając od otwarcia Expo, czyli od 1 października 2021 r.?
Pawilon Polski odwiedziło już ponad pół miliona gości. Co ważne, dotarcie komunikatów medialnych na temat udziału Polski w Expo szacujemy na poziomie ponad 130 mln w mediach tradycyjnych oraz ponad 30 mln w social mediach „Poland at Expo”. To dla nas szczególnie istotne, ponieważ traktujemy udział Polski w Expo 2020 Dubai jako punkt wyjścia do opowiadania o Polsce zagranicą w kolejnych latach.
Ta liczba odpowiada wcześniej zakładanym szacunkom?