Czy warto założyć firmę w Japonii? Rekomendacje polskiego przedsiębiorcy z Tokio
W usługach budowanie głębokich relacji z klientami jest kluczowe. Cierpliwe tłumaczenie i wyjaśnianie zająć może dłużej, niż sama usługa. Jeśli jednak japoński kontrahent zobaczy naszą cierpliwość i dokładność, to pomoże nam zbudować trwałą relację, która doprowadzi do owocnej współpracy. Jeśli zależy nam na szybkim działaniu to Japonia może nie być odpowiednim rynkiem - mówi Miłosz Bugajski, założyciel firmy specjalizującej się w marketingu internetowym w Japonii.
Nowy wykonawca polskiego pawilonu na Expo 2025 w Osace
Na 10 miesięcy przed startem Expo 2025 w Japonii PAIH informuje o nowym wykonawcy polskiego pawilonu. To efekt zaszłości i powyborczej zmiany władz Agencji w newralgicznym z punktu widzenia przygotowań do Expo okresie. PAIH toczy teraz wyścig z czasem.
W Emiratach powstała Polska Rada Biznesu
W Zjednoczonych Emiratach Arabskich rozpoczęła działalność Polska Rada Biznesu. To kolejny krok w rozwoju dwustronnych relacji gospodarczych pomiędzy Polską i ZEA, które nabrały rozpędu od obecności naszego kraju na Światowej Wystawie Expo w Dubaju.
Droga polskich firm na Expo w Osace
Podobnie jak w przypadku Wystawy Światowej w Dubaju również zbliżające się Expo w japońskiej Osace budzi niemałe zainteresowanie polskich przedsiębiorstw.