W ramach programu partnerskiego podczas Światowej Wystawy Expo 2020 w Dubaju Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) nawiązała współpracę z ponad 30 firmami. Teraz rodzime przedsiębiorstwa mogą przystąpić do analogicznego programu dotyczącego zbliżającej się Światowej Wystawy Expo 2025, która odbędzie się w japońskiej Osace. Jej organizatorzy przewidują, że Expo w Osace odwiedzi 28 milionów osób (głównie Japończyków), w tym 3,5 miliona gości zagranicznych.
Expo wraca do Osaki
Co ciekawe, jako kraj, Japonia będzie gościła Expo już po raz trzeci. Po raz pierwszy Expo odbyło się w 1970 roku w Osace, a następnie w 2005 roku w prefekturze Aichi. Kolejna edycja Wystawy Światowej odbędzie się ponownie w Osace, od 13 kwietnia do 13 października 2025 roku. Na teren wystawy wybrano sztuczną wyspę Yumeshima na wodach Zatoki Osaka w regionie Kansai w mieście Osaka.
Za przygotowanie polskiego udziału w tym półrocznym wydarzeniu ponownie odpowiada PAIH. I dlatego oferuje firmom udział w programie partnerskim. To inicjatywa, która daje przedsiębiorcom, niezależnie od skali ich działalności, jedyną w swoim rodzaju możliwość promocji, wzmocnienia planów ekspansji zagranicznej i współtworzenia polskiej prezentacji podczas najbardziej prestiżowego wydarzenia promocyjno-gospodarczego na świecie jakim jest Expo.
Co oznacza program partnerski?
Program obejmuje zróżnicowaną ofertę pakietów sponsorskich, przy różnym poziomie zaangażowania finansowego. W jego ramach przewidziano następujące kategorie współpracy:
• partner wyposażenia Pawilonu Polski (będzie to główne miejsce prezentacji Polski, o powierzchni prawie 800 m²).