E-commerce okiem przedsiębiorców
Choć sprzedaż w e-handlu de facto nie ma granic, to jednak rodzimi przedsiębiorcy zwykle zaczynają sprzedaż w formule cross-border od rynków bliskich, ościennych, a więc analogicznie do klasycznej sprzedaży eksportowej.
E-handel i eksport to dobry duet
E-commerce przeżywa prawdziwy boom i choć coraz więcej polskich firm wychodzi dzięki tej formule za granicę, to w porównaniu z firmami z innych krajów dopiero zaczynamy tę przygodę.
E-handel wychodzi poza kraj
Rusza kolejna, siódma już edycja Programu Handlu Zagranicznego. Podczas trzech najbliższych wydarzeń eksperci i przedsiębiorcy przeanalizują sprzedaż polskich produktów za granicę w formule e-commerce w Europie i Chinach.
Wsparcie dla eksporterów uszyte na nowo
Obserwując zmieniające się realia w handlu międzynarodowym, zastosowaliśmy całkiem nowe podejście. Do pomocy eksporterom zaangażujemy banki – mówi Janusz Władyczak, prezes Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych.
Polski drób bezkonkurencyjny na Litwie
Pomimo negatywnego wpływu pandemii na eksport, litewscy producenci skarżą się na niską cenę polskiego drobiu, który ugruntował już sobie pozycję na tamtejszym rynku.
Jak brexit wpływa na polski handel z Wielką Brytanią?
Dość nieoczekiwanym skutkiem brexitu w polsko-brytyjskich relacjach handlowych są szybsze płatności ze strony firm brytyjskich. Wzrosły koszty przewozu. Z handlu z Albionem wypadają słabiej zorganizowane firmy z sektora MŚP.