Mazowieccy przedsiębiorcy mogą zaprezentować się w eksportowym katalogu

Źródło: UMWM

Samorząd województwa mazowieckiego przygotowuje pierwszy mazowiecki katalog produktów eksportowych. Firmy z Mazowsza mają czas na zgłoszenia do końca br.

Chodzi oczywiście o te przedsiębiorstwa, które chcą, aby ich produkt znalazł się w premierowej publikacji, którą przygotowuje Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego (UMWM).

– Katalog ma być swego rodzaju wizytówką gospodarczą Mazowsza. Zagraniczni partnerzy znajdą w nim informacje o najlepszych i najciekawszych produktach z naszego regionu – mówi Marta Milewska, rzeczniczka prasowa UMWM.

CZYTAJ TAKŻE: Eksport poza UE nie taki straszny jak go malują

Katalog produktów eksportowych ma prezentować najlepsze i najciekawsze mazowieckie produkty. Jak podkreślają urzędnicy miejsce w publikacji to szansa na promocję i współpracę gospodarczą o charakterze międzynarodowym. Katalog będzie prezentowany na targach i wystawach oraz podczas rozmów międzyregionalnych z udziałem zagranicznych partnerów. Znajdą się w nim prezentacje ok. 200-250 mazowieckich przedsiębiorstw.

Wpis do katalogu jest bezpłatny, podobnie jak i dalsza promocja związana z tą publikacją – mówi „Rzeczpospolitej” Marta Milewska.

Do udziału w projekcie mazowiecki samorząd zaprasza firmy reprezentujące następujące branże i sektory:

  • aparatura i urządzenia elektromechaniczne
  • budownictwo (firmy budowlane oraz developerskie, nowe technologie budowlane)
  • chemia (chemia domowa, chemia budowlana)
  • elektronika i technologie informacyjne
  • kosmetyki
  • meble
  • medycyna i kosmetologia (aparatura i usługi)
  • nowe technologie (rozwiązania na polu produkcji energii i ochrony środowiska)
  • innowacje technologiczne (rozwiązania proponowane na bazie Startup)
  • opakowania
  • produkcja maszyn (w tym maszyny budowlane i rolnicze)
  • przetwórstwo metalu (technologie dla materiałów trudnoobrabialnych)
  • przetwórstwo rolno-spożywcze (produkty gotowe)
  • producenci owoców i warzyw (grupy producenckie)
  • tekstylia i artykuły dziecięce (zabawki)
  • technologie wojskowe (laboratoria R&D)
  • tworzywa plastikowe i gumowe
  • usługi (transport i logistyka)

CZYTAJ TAKŻE: Sztuka zarządzania wartością produktu eksportowego

Zgłoszenia należy przesyłać na adres: mariusz.rukat@mazovia.pl do końca grudnia br. Więcej informacji można uzyskać pod numerem tel. 22 59 07 785 lub na stronie internetowej www.mazovia.pl

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Tarcza 4.0. Kluczowe zmiany w prawie pracy – przestój ekonomiczny

Tarczą 4.0 wprowadzono nowe warunki obniżenia wymiaru czasu pracy oraz objęcia przestojem ekonomicznym. Zawarte ...

Zwolnienie ze składek ZUS do poprawki

Zakład Ubezpieczeń Społecznych ponownie rozpatrzy wnioski przedsiębiorców o zwolnienie z opłacania składek. Prezydent RP ...

Italia to rynek wymagający także pod względem logistyki

Sprzedając produkty na Półwyspie Apenińskim, warto pamiętać o tym, że to kraj rozproszony geograficznie. ...

Zaliczka a zadatek. To nie to samo. Jaka jest różnica?

Zaliczka a zadatek – jaka jest różnica i kiedy ma znaczenie?

Zaliczka i zadatek nie mają synonimicznego znaczenia. Choć definicje tych pojęć są bardzo podobne ...

Niuanse francuskiej etykiety biznesu

Handlując z francuskimi kontrahentami lepiej zaprosić ich na obiad niż obdarować prezentem. Robienie biznesu ...

Fifth Ave NYC - Piąta Aleja w Nowym Jorku.

Eksport do Stanów Zjednoczonych rośnie mimo pandemii

Eksport towarowy z Polski do USA wyniósł w pierwszym półroczu 3,5 mld euro, tj. ...