Chodzi oczywiście o te przedsiębiorstwa, które chcą, aby ich produkt znalazł się w premierowej publikacji, którą przygotowuje Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego (UMWM).
– Katalog ma być swego rodzaju wizytówką gospodarczą Mazowsza. Zagraniczni partnerzy znajdą w nim informacje o najlepszych i najciekawszych produktach z naszego regionu – mówi Marta Milewska, rzeczniczka prasowa UMWM.
CZYTAJ TAKŻE: Eksport poza UE nie taki straszny jak go malują
Katalog produktów eksportowych ma prezentować najlepsze i najciekawsze mazowieckie produkty. Jak podkreślają urzędnicy miejsce w publikacji to szansa na promocję i współpracę gospodarczą o charakterze międzynarodowym. Katalog będzie prezentowany na targach i wystawach oraz podczas rozmów międzyregionalnych z udziałem zagranicznych partnerów. Znajdą się w nim prezentacje ok. 200-250 mazowieckich przedsiębiorstw.
– Wpis do katalogu jest bezpłatny, podobnie jak i dalsza promocja związana z tą publikacją – mówi „Rzeczpospolitej” Marta Milewska.