Program akceleracji dla startupów z branży e-commerce

Program Digital Now! Holding jest skierowany do polskich startupów tworzących rozwiązania dla branży e-commerce. Wybrane zespoły zyskają szansę na zdobycie pierwszego zlecenia.

Publikacja: 25.06.2021 00:06

Program akceleracji dla startupów z branży e-commerce

Foto: Program Digital Now! Holding to szansa na rozwój start-upów z branży e-commerce. Źródło: Adobe Stock

Organizatorami oraz mentorami programu są Digital Now! Holding oraz Grupa iCEA. Zespoły, które pozytywnie przejdą proces rekrutacyjny podejmą trzymiesięczną współpracę z partnerami technologicznymi. Organizatorzy w ciągu najbliższych dwóch lat przeznaczą na ten cel 2 mln zł.

CZYTAJ TEŻ: UVera wygrywa. Polski start-up najlepszy w Europie

– Zakwalifikowane do udziału w programie projekty będą miały szansę współpracować z ponad setkami partnerów i ponad tysiącem klientów Holdingu, a także podejmą bliską współpracę z jednym z dwóch czołowych partnerów programu akceleracji, których ogłosimy niedługo – mówi Łukasz Nawrocki, CEO Digital Now! Holding. – Nasz program obejmuje nie tylko akcelerację startupów, ale również działania towarzyszące temu procesowi. Najbardziej perspektywiczne rozwiązania podejmą współpracę z inwestorami, których instrumenty i network zapewnią wsparcie projektów z różnymi potrzebami, na każdym etapie rozwoju – dodaje.

CZYTAJ TEŻ: EIT Digital Challenge 2021 – konkurs dla startupów

Po upływie trzymiesięcznego okresu współpracy zespoły, które zrealizowały założenia programu, wezmą udział w „Demo day” organizowanym przez wchodzącą w skład holdingu Grupę iCEA. Po zakończeniu programu zespoły w dalszym ciągu będą mogły korzystać ze wsparcia mentorskiego Digital Now! Holding. W gronie partnerów programu znajdują się: ffVC, Scaleway, YouNick Mint, SpeedUp Group oraz SMSApi.

Digital Now! Holding – kto się może zgłaszać?

Do programu mogą zgłosić się startupy, które:

1 dysponują technologią kierowaną do e‑commerce umożliwiającą bezproblemowe skalowanie;

2 wykażą realne zapotrzebowanie na produkt lub usługę, przekładające się na pozyskiwanie klientów;

3 posiadają biznesplan, w którym pokazany jest m.in. sposób skalowania biznesu;

4 mają zgrany i nastawiony na sukces zespół złożony nie tylko z założycieli, ale także osób kluczowych.

Zgłoszenia do programu można nadsyłać do 31 lipca br.

Start-Up
Salesbook pozyskał inwestora. Teraz szykuje ekspansję
Materiał Promocyjny
Gdy zapadną egipskie ciemności
Start-Up
Ile zarabia się w polskich startupach?
Start-Up
1 mln zł na konopie. Startup szuka alternatywy dla białka zwierzęcego
Start-Up
StethoMe - polski startup wśród najlepszych na całym globie
Start-Up
Noctiluca, czyli jak polski startup podbija świat
Start-Up
Nais, czyli kolejny sukces polskiego startupu