Producent soków i napojów prowadzi dość nietypową działalność. Skupia się bowiem głównie na e-commerce. Poprzez swój sklep internetowy sprzedaje soki wyciskane metodą cold press, czyli na zimno. Oferuje je m.in. w formie zestawów do diet sokowych lub dostaw w ramach miesięcznego abonamentu. Soki Natura Cold Press można znaleźć także w siłowniach i centrach sportowych.
CZYTAJ TAKŻE: Jest polska odpowiedź na zdalną pracę. To biuro na kółkach
Z kolei druga marka firmy, soki „Słońce”, to soki utrwalane pod wysokim ciśnieniem unikalną na polskim rynku metodą HPP. Ta w przeciwieństwie do pasteryzacji, nie zabija witamin i pozwala na uzyskanie wydłużonych terminów przydatności do spożycia. Produkty „Słońce” dostępne są w sprzedaży w sieciach handlowych, takich jak Carrefour, Frisco.pl, Spar, czy API Market.
Od 3D przez USA do soków
Co ciekawe, za startu-pem stoi Oskar Lis, który wcześniej zajmował się w innowacyjnej branży druku 3D. Pomysł na biznes przyszedł mu do głowy w USA.
CZYTAJ TAKŻE: Cztery startupy z Polski w półfinałach prestiżowych konkursów